Розкрито секрет успішного навчання

Ваше здоров'я / Новини
725
0
Розкрито секрет успішного навчання

Дехто з легкістю опановує нові навички, а в когось на це йде дуже багато часу і сил.

Дослідники з Університету Каліфорнії й Університету Пенсільванії виявили, що вчитися простіше тим, хто в потрібний момент "відключає" певні ділянки мозку, розповідає The Daily Mail.

Учені просканували мозок добровольців, доки ті грали в просту гру. Фахівці виміряли кровообіг у мозку. Це дозволило їм зрозуміти, як взаємодіяли одна з одною різні частини мозку. Після гри в лабораторії учасникам запропонували потренуватися вдома. Через 2, 4 і 6 тижнів дослідники знову вивчили мозок добровольців.

Учасники, у яких була знижена активність в таких зонах мозку, як лобова кора і передня поясна кора, вчилися швидше. Ці ділянки мозку відповідають за виконавчі функції, наприклад, планування і уникнення помилок. Вони формуються у людей в останню чергу. Ймовірно, через це діти опановують новими навичками швидше, ніж дорослі. Найпростіше було тим добровольцям, які могли "відключати" вищезазначені частини мозку.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
File engine/modules/daynews2.php not found.


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.