Відомо, що в період овуляції жінки воліють обирати партнерів з більшого числа претендентів, ніж зазвичай.
Нове дослідження, проведене в Техаському університеті, показало: овуляція змушує жінок прагнути до різноманітності і при покупці товарів або послуг. У дослідженні взяли участь 553 жінки у віці від 18 до 40 років, які не були вагітні і не приймали гормональні контрацептиви.
Вчені з'ясували, що бажання жінки зустрічатися з різними чоловіками створює у неї особливий спосіб мислення, через який вона починає замислюватися і про вибір нових товарів, розповідає Psych Central. Відданість партнерові знижувала потяг до різноманітності. Ймовірно, вірність партнеру пов'язана з відданістю певним брендам.
Так, овуляція не настільки сильно впливає на поведінку жінок, які взяли на себе серйозні зобов'язання. Судячи з усього, вибір покупців пов'язаний з їхньою стратегією поведінки в особистих стосунках. Висновки дослідників мають практичне значення для маркетологів.