Схильність дитини до математики формується на внутрішньоутробному етапі

Ваше здоров'я / Новини
944
0
Схильність дитини до математики формується на внутрішньоутробному етапі

Вчені в рамках масштабного дослідження з’ясували: здатність дитини до точних наук формується на внутрішньоутробному етапі розвитку.
Щоб довести свою точку зору, вчені спостерігали за тисячею жінок та їхніми дітьми з моменту зачаття до перших років у школі. Виявилося, на здатність до математики та інших точних наук впливає концентрація гормону тироксину в організмі матері в період вагітності. Велика концентрація гормону відповідала здібностям до вивчення математики.
Тироксин – це гормон щитовидної залози, нестача тироксину призводить до зниження розумових здібностей. Концентрація гормону в межах норми – одна з гарантій гарного розвитку головного мозку у дитини. Вчені довели: від концентрації тироксину залежать успіхи дитини з фізики, математики та інших дисциплін, пов'язаних з формулами і аналітичним мисленням. Цікаво, що жодного зв'язку тироксину зі здатністю до гуманітарних наук вчені не виявили.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
File engine/modules/daynews2.php not found.


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.