Статистика: чоловіки набирають вагу через кар’єру, жінки – через заміжжя

Ваше здоров'я / Новини
865
0
Статистика: чоловіки набирають вагу через кар’єру, жінки – через заміжжя

Співробітники англійської компанії з виробництва продуктів спортивного та дієтичного харчування Forza Supplements провели опитування і з’ясували основні причини і найбільш небезпечний період у житті для набирання зайвої ваги.
За статистикою, жінки частіше за все стикаються з ожирінням в 35-40 років. У чоловіків цей процес зазвичай запізнюється на кілька років. Пік набору зайвих кілограмів припадає на 40-45 років.
Вчені виявили, що жінки в 32% випадків набирають кілограми після заміжжя. Рідко, коли сімейна вечеря починається раніше 18.00 і обмежується корисними низькокалорійними стравами. У 34% випадків жінки втрачають колишню стрункість після народження дитини. У чоловіків все інакше. 22% набирають вагу після розлучення, всьому виною стрес, вважають фахівці. Більшість представників сильної статі починає страждати від ожиріння, якщо підіймається кар'єрними сходах.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
File engine/modules/daynews2.php not found.


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.