Як правильно поскаржитися через «несправедливі» відключення: у НКРЕКП пояснили алгоритм

новини / Новини України
7 764
0


Багато споживачів скаржаться через несправедливі відключення електрики. Але їх не розглядають, бо вони оформлені неналежним чином.

У НКРЕКП пояснили, якою має бути скарга, щоб її розглянула та вирішили.



НКРЕКП разом з Міненерго та Держенергонаглядом контролюють та проводять роботу з операторами систем розподілу щодо дотримання принципів соціальної справедливості та недискримінації при складанні графіків відключень від електропостачання.

Комісія здійснює державний контроль за дотриманням обленерго законодавства у сфері енергетики та ліцензійних умов під час позапланових виїзних перевірок.

Водночас до Регулятора продовжують надходити численні звернення споживачів щодо нерівномірного відключення споживачів від електропостачання з боку обленерго, а також щодо неналежного інформування ними споживачів про перерви в електропостачанні.

Велика кількість звернень споживачів з вказаних питань оформлена неналежним чином, тому, відповідно до вимог законодавства, не може бути розглянута та вирішена.

Для того, щоб звернення споживача було розглянуто Комісією, у ньому обов’язково має бути:

зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:

зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;
в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої будуть застосовуватись відповідні заходи регуляторного впливу.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
File engine/modules/daynews2.php not found.


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.